فروشگاه فایلو

تبدیل گوشی اندروید به ترازوی دیجیتال! نمایش وزن اجسام سبک بر حسب گرم


تبدیل گوشی اندروید به ترازوی دیجیتال! نمایش وزن اجسام سبک بر حسب گرم

Digital Weight Scale

تبدیل گوشی اندروید به ترازوی دیجیتال!

نمایش وزن اجسام سبک بر حسب گرم

Digital Weight Scale یک ترازوی بسیار حرفه ای و قدرتمند از گروه توسعه دهنده نرم افزاری اندروید Aexol می باشد که با کمک این برنامه جالب می توانید از این پس اجسام مورد نظر خود را براحتی وزن نمایید! شاید با خود بگویید که آیا چنین چیزی امکان پذیر است که در جواب شما باید بگویی بله این برنامه کاملا واقعی می باشد که فقط کافیست برنامه را بازکنید و چیز هایی را که میخواهید وزن کشی کنید روی صفحه قرار نمایش گوشی خود قرار دهید.

با توجه به نظرات و تست های انجام شده توسط کاربران در گوگل پلی برنامه اندروید Digital Weight Scale بسیار دقیق حجم اجسام را نمایش می‌دهد. و به دلیل حساسیت بالای این نرم افزار باعـ شده تا برای وزن کشی انگشتر و یا سکه مورد استفاده قرار گیرد. همچنین محیط برنامه به گونه ای طراحی شده است که خود شما می توانید به سلیقه خود تمامی قسمت های برنامه را شخصی سازی کنید.

برنامه برای انجام برخی از معادلات نیز بسیار مناسب است که با استفاده از این عملکرد می توانید آمار دقیق تری به دست آورید. طبق آماری که سازنده منتشر کرده است برنامه اندروید به صورت خودکار از حسگر ﮊﯾﺮﻭﺳﮑﻮﭖ بهره می‌برد با این ویژگی خیلی دقیق در آنجام کارهای شما تاثیر دارد و دیگر خبری از اعداد و ارقام اشتباهی نیست!

ویژگی ها :

* محیط کاملاً ساده و قابل شخصی سازی برنامه

* وجود راهنمای بسیار کامل برای افراد تازه کار

* نمایش آمار دقیق بدون کوچکترین اشتباهی

* نمایش وزن اجسام بر حسب گرم، حجم پایین

تصاویری از محیط برنامه :

مشخصات و دانلود


مبلغ واقعی 22,000 تومان    10% تخفیف    مبلغ قابل پرداخت 19,800 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۲۹ بهمن ۱۳۹۵               تعداد بازدید : 2176

برچسب های مهم

فروشگاه فایل

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما